w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

11 stycznia 2015

kto to śpiewa

Tak mnie natchnął Ślubny Intensywnie Kreatywnej tym wpisem, że otworzyły się w pamięci prywatne furteczki. Pewnie też macie swoje.
Mam jeszcze kilka niezidentyfikowanych utworów i liczę, że kiedyś w jakimś radio ktoś "puści" i wyartykułuje nazwę zespołu lub tytuł piosenki. Z każdym rokiem szanse maleją.
Trzy tłuste ćwiartki z kolekcji Tima Holtza temu, kto naprowadzi mnie na właściwy trop.
Przełom lat 80/90. Piękne zielone pola, klify, panu łopocze czarny płaszcz, zbliżenie na nogi. Spokojna ballada. 
Ach, jak mnie to męczy.

A tymczasem Fine Young Cannibals (łatwe do zapamiętania).





2 komentarze:

  1. A ten panu od chałata przystojny, czy taki raczej niekoniecznie? ;-)
    I znana ta ballada, bo 80/90 to jeszcze moje czejsy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mordy nie widzę. Nic a nic. Znana mniej, youtuba po hiciorach przekopałam wzdłuż i wszerz, bez sukcesów. Łaził po tych wzgórzach, z lotu ptaka kilka ujęć było. Słoneczny obraz. Niech to jasny gwint.

      Usuń