w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

18 stycznia 2015

Tydzień Szycia Dzieciom III

Byłam przekonana, że opuściłam TSD II. Przejrzałam zdjęcia, utwierdzam się, że mam dobry reset mózgu (na alzheimera chyba odrobinę za wcześnie). Podczas II uszyłam 3 czapki kominiarki i komin. Oswoiłam się trochę z dresówką i w zeszłym tygodniu skoczyłam na główkę. Przymiarka najwcześniej we wtorek, ale zdjęć na modelu i tak nie pokażę, przedstawiam więc wersję płaską-panelową.


nieudolnie wszyta lamówka (po 4 pruciach)

kieszenie podszyte czarną bawełną

podłożenie dołu

metkowe testy na Horizonie
rękaw czyli nigdy więcej w ten sposób
stopka maszyny ledwie się mieściła
Uszyłam na Elnie Explore 340. Do domowego szycia nadaje się idealnie. Trzeba jedynie pamiętać, żeby nie przeszywać tych samych miejsc dwa razy. Przestają wtedy pracować, dzianina w miejscach szwów staje się blachą.
Wyciągnęłam wnioski z szycia. Mam problem z wykończeniami, krawieckimi sztuczkami. O konstrukcji i modelowaniu nawet nie wspomnę.
Czekam na szkołę wieczorową w okolicy.
Spełnię marzenie czternastolatki.
Co ma wisieć, nie utonie.

5 komentarzy:

  1. Wyszła super :) detalami bym się aż tak nie przejmowała, bo bluza i tak jest niepowtarzalna! A gdzie robiłaś metkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Metka własnej produkcji. Litery "wyszyte" maszyną Janome Horizon 7700 na bawełnianej taśmie. Taśma pozszywana, żeby nie było widać lewej strony liter. Ale coś chyba robię nie tak. Jedno "o" się zamknęło, a drugie nie.

      Usuń
    2. eh to zaawansowana technika :)
      metka wygląda super!

      Usuń
  2. Jak na początki przygody z dzianiną to wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń