w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

25 lutego 2015

pocztówka z Pierwszej Miłości


użyte ściegi: 1, 2, 4, 8, 12, 13


Wioletta zarządziła kreatywną zabawę. Dopóki siedziałam przy Horizonie, nic do głowy mi nie przychodziło. 250 ściegów rozleniwia; są oczywiste. Siadłam do Elny i przed sprzątnięciem pokanapowych ścinek machnęłam pocztówkę.
Jeszcze bym chciała uszyć drzewko bonsai, ale nie uszyję. Mam szlaban. Od poniedziałku szyję UFO-ka, tylko UFO-ka, aż do skończenia UFO-ka. I milczę. Czy jak napiszę, że milczę, to jeszcze milczę, czy już nie?


Jutro mała dyspensa; spotkanie mafii Lub.Patchwork.pl. Poszyjemy i nagadamy się.

4 komentarze:

  1. BOSKA! Pomysł naprawdę genialny :D
    Dzięki ogromne za główkowanie, uszycie, chęci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :D
      poszło piorunem i bez długiego zastanawiania

      Usuń
  2. A ja też się przesiadłam z Elny na Horizon :). Pocztówka super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      nie zawodzi Cię Horizon? ja czasami jestem rozczarowana
      Elna lepiej podaje materiał i jest nie do pobicia jeśli chodzi o szycie grubych materiałów, z dzianiną też lepiej sobie radzi

      Usuń