w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

4 maja 2015

czuwaj!

Urodziłam starego człowieka.

- mamo, za dużo mi dałaś mięsa do rosołu
- no widzisz, ty masz dużo, ja nie mam wcale... (akurat nie chciałam)
- ale dlaczego? mamo, musisz dbać o siebie

Oddał mi nadwyżkę, albo i więcej.
Czyli mam dbać o siebie. A nawet muszę. I nie denerwować się (bo wtedy krócej się żyje).

Czasami wydaje mi się, że jest wyjątkowy. Może też być, że się nie znam na dzieciach. Nie były jakoś specjalnie w kręgu moich zainteresowań.

M. jest jak wyzwanie. Muszę trzymać poziom, inaczej mnie wypunktuje. Zrobił to już nie raz.

3 komentarze:

  1. jest Wyjątkowy...
    i nawet wiem, że po Tobie :)

    poziom trzymaj... i pion... i dbaj o siebie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całą pewnością jest wyjątkowy :)
    To wspaniałe mieć takiego Pionizatora :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, wyjątkowy
    bo po różnego gatunku championach ;-)

    OdpowiedzUsuń