w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

18 maja 2015

Notatki z historii

Drogą eliminacji i innych umysłowych wygibasów wybrałam kategorię Modern Quilt  i zgłosiłam Notatki z historii na Blogger's Quilt Festival, zorganizowany przez Amy Ellis, znaną quilterkę z USA.

Dlaczego Notatki z historii?
Tak, mniej więcej, wyglądał tył mojego zeszytu do historii. Można powiedzieć, że jestem na etapie odtwarzania rzeczywistości i drepczę po znanych mi, łatwych, obszarach.
Zachowałam proporcje kratki, dobrałam dwa materiały, pocięłam, zszyłam (jak to w patchworku) i trochę "pomazałam". 
Wchodzę do pokoju M. i widzę kawałek swojego zeszytu. Uśmiecham się, bo jestem zadowolona z efektu (nie ma jak samouwielbienie), a z drugiej strony zastanawiam się, jak wyglądałoby moje życie, gdym uczyła się na poważnie. Kim bym była? Gdzie? Z kim? Szyłabym? 
Sentimental story się zrobiło. Czas kończyć.

rozmiar 17,5" x 20" (45 cm x 51 cm)
dobrze złapany kolor

na górze miarka calowa

Będzie mi bardzo miło za głosy warunkowo (jeśli notatki przypadły do gustu) oddane. Głosowanie od 22 maja.




16 komentarzy:

  1. Dzięki za zdjęcia z bliska bardzo, takie kocham :-)
    Ja historii uczyć się nie mogłam, za diabła nie dałam rady. Koniec szkoły to był koniec udręki.... Z geografią było podobnie. Reszta spoko. Twoje notatki są inspirujące :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Lilka :*

      z geografią miałam podobnie

      Usuń
  2. Such intricate, detailed work you've done. I like the directional graphics of this artistic piece.

    Julie @ Pink Doxies

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! This quilt should have been in the art quilt category. It's just stunning.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Audrey :)
      I had some doubts about choosing category.
      But, it's a little bit modern, isn't it? ;)

      Usuń
  4. Oj przypomniałaś mi tym quiltem zeszyty z matematyki... :P
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo fajnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tez się bardzo podobają takie notatki z historii - aż dziw, ze ciągle są nowoczesne! :P
    Od jutra głosuję na!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Danka, I love you. Please, come back SOON.

      Usuń
  7. Wspaniała praca - przypominają mi się moje zeszyty, które prowadzę nawet do dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolina :).
      Chyba każdy miał podobny zeszyt :D

      Usuń