w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

28 maja 2015

schemat na makówki

Tytułem wstępu powiem tylko tyle, że "makówki" można pikować bez konieczności kończenia wzorów; lecimy dopóki wystarczy nam nici z bębenka. Kombinowałam tak długo, aż udało mi się opracować szlak nienakładających się na siebie linii. Jedyną trudnością w pikowaniu są ruchy w różnych kierunkach. Gdybyście się zdecydowały, polecam próbę na małym formacie.

ołówkiem narysowane linie zszycia
pikujemy przekątne
dzielimy patchwork na 4 części
zaczynamy przygodę
jestem gapa! nie pikujemy od środka!
najpierw lecimy prostą linią (w szwie) od góry
na tym etapie zaczynamy popadać w samouwielbienie
nie martwimy się, że każda inna i krzywe
im dalej, tym bardziej krzywo


THE END

SERIO

21 komentarzy:

  1. Wow! Ogrom pracy przy rysowaniu i dokumentacji fotograficznej :-) Grzechem byłoby nie skorzystać! Tym bardziej, że wzór piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawa ręka rysowała, lewa robiła zdjęcie :D

      Usuń
  2. O, żesz Ty!!!! Ale się napracowałaś :-))) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      nie mam chwilowo mocy na szycie

      Usuń
  3. Świetny pomysł! Super udokumentowane! Pokażesz jak wygląda na tkaninie?
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządek i chaos jest tak wypikowany.

      Usuń
  4. Ja nie mogę zaglądać w takie miejsca, bo po prostu dostaję migotania przedsionków!!!
    Ależ mi się podoba, kiedy ja się tak nauczę?!?!
    Przepiękny wzór i tak dokładnie wytłumaczone co i jak - super po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  5. o żesz ty... ale tutorial...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przesadziłam z tymi zdjęciami :D

      Usuń
  6. Zdolna z Ciebie Bestia i pracowita Mróweczka :))) - tak dokładnie i cierpliwie wytłumaczyłaś. Mam nadzieję, że przy robieniu tej dokumentacji w przerwach bieżnikowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się zastanawiałam, kiedy przyjdzie mi stanąć do raportu :D

      na stojąco rysowałam
      liczy się?

      Usuń
  7. Kręgosłup nie lubi na stojąco :). Ja lubię ten tutek i podpytuję co to za papier, na którym rysowałaś? I tak, ja też nie powinnam teraz zaglądać w takie miejsca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam przy oknie rysować, inaczej zdjęć by nie było. Na szczęście szybko poszło.
      Papier? Duży zeszyt. Najzwyklejszy.

      Usuń
  8. Kręgosłup nie lubi na stojąco :). Ja lubię ten tutek i podpytuję co to za papier, na którym rysowałaś? I tak, ja też nie powinnam teraz zaglądać w takie miejsca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja lubię, że Ty lubisz :-D

      Usuń
  9. ale dałaś czadu... tutorial - czapki z głów :)
    o pikowaniu Porządku i Chaosu nie wspominam nawet, bo baaaaaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasiu :)
      ale mam refleks!

      Usuń
  10. Asiu chylę czoła przed pracowitością tutka, podziwiam pikowanie i na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń