w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

12 czerwca 2015

FW ciąg dalszy

Leciałam wczoraj już na oparach. W ciągu tygodnia ze dwadzieścia razy zmieniałam numery bloków do uszycia. Nie pasowało mi, że podobne do siebie, za trudne, za łatwe, za brzydkie, udziwnione, itd. Dostawałam już oczopląsu. Jakość szycia spadła. Materiały topniały w oczach; z niektórych zostały tylko skrawki. Po północy miałam 61, czyli brakowało 9. Po raz enty zaznaczyłam, które uszyć, a potem przyszło mi do głowy, żeby narysować w zeszycie prostokąty 7x10 i 7x9. Nie wiem dlaczego nie zrobiłam tego na początku. Odetchnęłam z ulgą; lepiej wyglądało 7x9. Z zaznaczonych dziewięciu wybrałam dwa na rano (obydwa do uszycia metodą PP) i poszłam spać. Pierwszy uszyłam przy pomocy nowatorskiej metody ruchomego papierka (nie polecam :D) i doszłam do wniosku, że to nie jest dzień na PP, skoro nie chce mi się rysować. Zmieniłam ostatni numer; wybrałam blok, którego ani razu nie brałam pod uwagę, okazał się jednak idealny do wykorzystania resztki materiału od babci. No i uszyłam go na odwrót. Nic już nie zmieniam ani nie poprawiam. Etap szycia bloczków jest definitywnie zamknięty.

A teraz trochę danych.
Do uszycia bloczków użyłam 19 materiałów. Na tło mam gotowy jeszcze jeden materiał. I planuję użyć różowego, o którym pisałam w tym poście.
W blokach wystąpiły ;):
1. materiał od babci - 26 razy
2. pudrowy róż - 10 razy
3. lila bez - 14 razy

65 Peaceful Hours
najbardziej krzywy, ale chyba ulubiony
po lewej stronie bloku "papierek"
4. ciemne kwiaty - 12 razy
1 Attic Windows, szyty jako ostatni
5. jasne różyczki - 11 razy
6. ciemne różyczki - 8 razy
105 Wild Goose Chase
7. łączka z morskim - 11 razy
8. granat z kwiatkami - 7 razy
92 Streak of Lightning
9. Cosmic Blue - 11 razy
10. zielona łączka - 11 razy
107 Windblown Square
11. sine kwiatki na miętowym - 6 razy
12. różowe kwiatki na oliwkowym - 7 razy
43 Garden Path
55 Linoleum
13. duże kwiaty z granatem - 7 razy
75 Rosebund
14. duże róże - 10 razy
89 Steps to the Altar
15. różowy - 5 razy
16. różowe kwiatki na niebieskim - 11 razy
109 Windows
17. wrzosowe kwiatki - 10 razy
106 Wild Rose & Square
101 Wedding Ring
108 Windmill
50 Honey's Choice
52 Hovering Hawks
18. blady różowy - 3 razy
87 Star Gardener
30 End of Day
80 Single Wedding Star
19. różowa łączka - 6 razy
58 Mother's Dream
90 Storm Signal
79 Silver Lane
28 Duck and Ducklings
39 Friendship
97 Waste Not
też odwrotnie


W lipcu ciąg dalszy FW.








8 komentarzy:

  1. Jo - jesteś WIELKA :). Bloczki fajne - wszędzie kwiatki, kwiatki, kwiatki. Ukwiecona żona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie! Brawo za wytrwałość i tempo :)
    Podziwiam :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. I co!? To już koniec tej Twojej żony!? Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, no Jolu
      będzie, będzie cd

      Usuń
  4. Masz zdrowie Kobieto:) Nie mogę doczekać się całości :)

    OdpowiedzUsuń