w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

8 czerwca 2015

żony ciąg dalszy

Mam już 39 bloków i 40-y w trakcie. 

tak wyglądają wiórki po docinaniu poszczególnych elementów
dwa razy opróżniałam kosz
materiał od babci
prezent z okazji przejścia na emeryturę (Jej)
7 Birds in the Air
10 Bowtie
13 Buckwheat
17 Cats & Mice
23 Country Farm
ten mnie wykończył
27 Darting Birds
29 Economy
31 Evening Star
54 Kitchen Woodbox
68 Postage Stamp
70 Praire Queen
Puss in the Corner
72 Railroad
18 Century of Progress
trochę inny niż w książce
uszyty PP
nie polecam 18, na środku robi się zbity "kołtun"
22 Corn & Beans
44 Gentleman's Fancy
64 Peace & Plenty
98 Waterwheel

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki Aga, nie mogę się doczekać finału

      Usuń
  2. Pojechałaś :D A ile Ci do finału zostało???

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! :). A co pomiędzy? Wybrałaś kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny słuszny ;-) szary w odcieniu niebieskiego. Jest w Ładnych.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. sypiam, ale z tempem to przesadziłam
      jestem wykończona, zamykam oczy - żona, budzę się - pod powiekami obraz rozprasowywanych szwów

      Usuń