w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

9 września 2015

rocznica z kawałkiem

Cały weekend byłam mocno zajęta.
Na zaprzyjaźnionych blogach widać już pierwsze sygnały ze spotkania (np. u Wiesi). Poczekam aż dziewczyny wszystko opiszą i wtedy wkleję u siebie. I może kiedyś ktoś wygugla pod hasłem "historia patchworku w Polsce" :))).
A jak o historii mowa, kilka dni temu minął rok. Intensywny, zwariowany rok. Czasami zastanawiam się, co mnie w życiu jeszcze spotka. I widzę przyszłość nudną (tzn. nie widzę jej wcale, wyobraźnia mi się kończy), ale jak się dobrze zastanowię, to każdy następny jest lepszy od poprzedniego, więc jest szansa, że za rok powiem mniej więcej to samo. Albo nie powiem. Któż to wie?

A teraz zdradzam tajemnice. 
foto by Wiesia

ps.
i przypadkiem jest to 100 post



12 komentarzy:

  1. Kolejnej rocznicy, więcej światła, mniej cienia, ukończonych projektów, rozpoczętych projektów, dłuższej doby (ale bez przesady) i jak najwięcej chwil do zapamiętania. Życzę z okazji rocznicy :-)
    A Olbrzym na zdjęciu świetny. Fantastyczne tkaniny. Te zegary i motyle super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejnych jeszcze wspanialszych i szalonych lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rocznice są miłe. To już rok - jak ten czas w sieci szybko leci, a ja zdążyłam już zachwycić się tyloma Twoimi uszytkami :)
    Życzę kolejnych przemiłych rocznic :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ta nadobna facetka po lewej? ;)

      Usuń
    2. both, both is good :)

      Usuń
  5. Kochana - gratuluje setki bez zmarszczek, ale za to z szerokim usmiechem na ustach! Oby tak dalej!!!!!
    PS. ja tez czekam na sygnaly... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3

      coś się leniwią dziewczyny ;)

      Usuń
  6. Matko, a ja myślałam, że Ty szyjesz, ale sto lat! A to rok... "dopiero".
    Wielu wspaniałych, cudnych i sprawiających radość uszytków!!! Trochę egoistycznie życzę też - chcę podziwiać i podziwiać :). Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń