w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

3 października 2015

bilans wrześniowego szycia

Postanowiłam, że pierwsza rzecz, którą uszyję na overlocku, będzie moja. We wrześniu w grupie TSD zarządzono TSMD (Tydzień Szycia Matkom Dzieci), więc idealnie wpasowały się moje plany (a tak szczerze, to nie są plany, to jest szycie kompulsywne). Uszyłam dla siebie dwie bluzki, dzięcięciu dwie bluzki i czapkę. I postawiłam kropkę nad "i" szlafrokiem z dresówki - miłości od pierwszego wejrzenia.
różowe wnętrze kieszeni
szlufki wyszły gigantyczne, musiałam je przyszyć
Kawałek mnie w wersji DR

I teraz pozostało poczekać na dzień, w którym ktoś mi powie: "Jezu, Aśka, jaki masz cudowny szlafrok! Czy mogę go oglądać codziennie?" 
A ja odpowiem: "zastanowię się".
:D

12 komentarzy:

  1. no dobra, oglądać to nie, ale nosić???? mogę???? te szczegóły są mniamniuśne. różowy lubię. bardzo mi się podoba Twój szlafrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magiczne słowo brzmi "cudowny" ;)
      dzięki Asia :D

      Usuń
  2. Jezu, Aśka, jaki masz cudowny szlafrok! Gdybym mogła się tak ogarnąć by móc go tu oglądać codziennie! Ech

    OdpowiedzUsuń
  3. :D
    Masz cudowny szlafrok i MOGĘ go sobie oglądać codziennie!!!!
    To nic, że na zdjęciach ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądajcie ile wlezie :D, nic to nie da, nie oddam :D.
    Miło,że Wam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaał! Ale masz bajerancki szlafrok! Normalnie ideał na podryw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, się podrywam w nim do śniadania

      Usuń
  6. To zaszalałaś na overlocku, że Ho ;-) I słusznie! Też bym tak zrobiła :-) Szlafroczek w modnym połączeniu - dzianina, szarości, róż... szlachetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) schowałam overlocka, bo korci niemiłosiernie, chce się szyć na nim non stop (bziuuu i uszyte)
      Jeśli mówisz, że modne, muszę uwierzyć. Mam wrażenie, że zatrzymałam się w jakiejś epoce i drepczę w miejscu od lat. Mili ludzie mówią, że to styl :D hahahaa

      Usuń
  7. ale fajooooowy... i szykowny :)
    dasz kiedyś popatrzeć z bliska i na żywo? :D

    OdpowiedzUsuń