w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

24 listopada 2015

kiedy long jest short...

Dostaję regularnie mejle zatytułowane "Nowe tematy, które naszym zdaniem mogą Ci się spodobać". Zazwyczaj nie wchodzę głębiej, a dziś zaintrygowała mnie liczba obserwujących dział "porady krawieckie" (55k). Kliknęłam i moją uwagę przykuły te dwa zdjęcia. 


Polecam całość http://lostinaspotlessmind.com/2012/11/defining-style-how-to-dress-for-your-shape/. Jestem już w stanie wytłumaczyć dlaczego koszulki na mnie za długie są dobre na moją, 15 cm niższą, mamę oraz dlaczego moje dziecko nie miało miejsca na fikołki i połowę ciąży stało na głowie.


3 komentarze:

  1. Proporcje, czyż nie?
    Bliska mi osoba siedząc jest ode mnie wyższa o... pół głowy. Kiedy stoimy, jesteśmy tego samego wzrostu :)
    Jak szyłam sobie ubrania, standardowy wykrój np. na marynarkę był ok, tyle, że rękawy zawsze musiałam wydłużyć o siedem (!) cm.
    Może przeczytam, jeśli nie o to chodzi ;))))

    OdpowiedzUsuń