w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

26 listopada 2015


Wychowałam się na Bułacie. Równoległe przygrywała Marylka i Afric Simone
W ostatnią niedzielę w Radiu Zachód (103, 106 FM) o godz. 8.30 Sienkiewicz i Fronczewski zaśpiewali w audycji "Piosenki z tekstem". Wiem z sobotnich reklam, które wysłuchałam przed wyjazdem na urodziny babci. 

Prezent, który uszyłam. 

O babci powinnam napisać esej, ale to innym razem. Może przy okazji 90 urodzin.


Wracając do radia...
Gdybym miała się przeprowadzić, byłoby mi żal ze względu na rozgłośnię.

A wracając do Bułata, marznę.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i ciekawy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Ci mówiłam ,że te tulipany są super ! Ciekawa jestem co powiedziała Babcia ... Też marznę , i to nie tylko z powodu pogody ( nawiasem mówiąc pod zdechłym Azorkiem :( ) Dlatego garść sporą ciepłych myśli ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiedziała mniej więcej "ach, ty to jesteś" i schowała do szuflady...
      szanse, że wyjmie są duże, od 27 lat na telewizorze leży haftowana serwetka, którą dostała ode mnie na dzień babci :)

      tu też pod zdechłym, wilgoć i zgnilizna, błeee

      Usuń
  3. Świetne tulipany :-) Taka prosta forma (bo wykonanie raczej pracochłonne), a taki efekt! Wszystkiego dobrego dla Babci i słońca dla Was obu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję :).
      Tulipany szyłam taśmowo, 18 razy przyszywałam ten sam element i przechodziłam do następnego etapu, poszło całkiem sprawnie: 3 wieczory.

      Usuń