w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

3 stycznia 2016

2016

2016 ruszył z kopyta już w grudniu i niechcący złożyłam koleżance życzenia "Lepszego 2017". W sumie 2017 wygląda lepiej, czyż nie?
Stary rok zamknęłam poważną awarią dwóch systemów (pojazd mechaniczny i ja), ale nie zmienia to mojego nastawienia do życia, jedynie muszę skorygować plany na najbliższy weekend.
Danka, nie poznam Cię organoleptycznie, jeszcze nie teraz. Trzeba odłożyć.

Moje luźne plany na 2016:
- wypikować żonę, najlepiej na wczoraj, bo chciałabym ją zgłosić na wystawę patchworku w Szczecinie (tutaj niezbędne informacje na temat wystawy)
-  do kwietnia uszyć narzutę 2,30 x 2.30 
- więcej spać.

Zamierzam "dobrze się bawić", czego i Wam życzę.


13 komentarzy:

  1. powodzenia w realizacji planów! i zdrowia i sił oby Ci nie zabrakło a i jeszcze lepiej by więcej przybyło! ten punkt więcej spać jest bardzo dobry! też powinnam go sobie dopisać bo poprawia i zdrowie i podejście do życia tylko zawsze szkoda spać gdy jest co robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały ubiegły rok upłynął mi pod znakiem "chce mi się spać", na razie idzie całkiem nieźle, ale to dopiero kilka dni :)))
      Dzięki Ula za życzenia. Wzajemnie!

      Usuń
  2. Śpij, pikuj, czytaj! Dobrego, bezawaryjnego roku Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo podoba mi się ta odmiana "jedz, módl się i kochaj" :D, bardzo

      Tobie również; niech się wiedzie po Twej myśli.

      Usuń
  3. Jak dla mnie 2017 wygląda ładniej niż 2016... i wcale nie jest to zasługą siódemki, po prostu pewne liczby podobają mi się bardziej od innych, głupie to chyba, ale cóż?
    Awarie się zdarzają, niestety - wyjścia z nich obronną ręką życzę! i zdrowia! i czego tylko chcesz :)
    Książek 152 i więcej! - uwielbiam czytać! nawet bardziej niż szyć, co wydaje się nieprawdopodobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2015 był ładniejszy niż 2014, też tak mam z liczbami, 7 jako takie mnie nie rusza

      Dziękuję Małgosiu za życzenia. I Tobie dużo zdrowia i energii.

      O miłości do książek napisałam podobnie :))).

      Usuń
  4. Życzę Ci i dobrej zabawy i zrealizowania tego wszystkiego co sobie zaplanowałaś. I niech Cię sprzęty nie zawodzą, ani systemy :). Ja swoich planów jeszcze nie sprecyzowałam, więc zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Przez wiele lat planów nie miałam, może teraz ta zaraza przeszła na Ciebie. Bez planu żyje się super :D
      Dużo dobrego w 2016, Snowinmay!

      Usuń
  5. Amen ;-) Chciało mi się rzec :-) Życzę spełnienia Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłaś z nami duchem! I obecna w rozmowie! Joasiu - jeszcze się spotkamy! Tego i spełnienia innych zamierzeń - planów? - ci i sobie życzę. I marzeń - trzeba marzyć!!! Bo pomysłów na cięcie i szycie i cięcie i szycie i... będziesz mieć i tak aż nadto! Buziak zimowy ale gorący!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpliwie czekam na spotkanie :))
      buziaki!

      Usuń