w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

6 stycznia 2016

Sierpień

Jakiś czas temu Maja pokazała swój Sierpień, mój był wtedy w powijakach, i uśmiechnęłam się na myśl, jak różnie sierpień można widzieć. 
Mój Sierpień jest nieduży, ma ok. 70 x 100 cm. Uszyłam go trochę testowo i trochę dlatego, że nie mogłam się oprzeć. Tkaninę kupiłam na wyprzedaży w B-craft, ujęły mnie różowe kwiatki i miałam nosa, że materiał będzie idealny na One Block Wonder.
OBW to jest to, co tygryski lubią najbardziej. OBW to patchworkowa niespodzianka w kilku odsłonach.
W planach mam dużą narzutę, materiał czeka od roku, może zacznę w czerwcu, zgodnie z planowaną nazwą. A jeśli trafię na fajny materiał, może i inne miesiące uszyję. Ale to kiedyś...


13 komentarzy:

  1. Oglądam i oglądam... Inny sierpień, inny - jestem zachwycona. I od dziś też chcę spróbować OBW!! I czekam z niecierpliwością na czerwiec :) To będzie piękne lato...

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie mogę uwierzyć, że wyczarowałaś to z jednej tkaniny! Chirurg szczękowy jest mi potrzebny! Piękny Sierpień! Zgadzam się z Mają i również czekam na czerwiec. A OBW dopisuję do długiej już listy "to do"...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny :) Powiedz mi do czego potem takich "maluchów" używasz? Czy po prostu je masz ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maluchy robią za Matejkę
      ten wisi u mamy, na szczęście się spodobał

      Usuń
  4. Sierpień w styczniu jest obłędny :) Piękny!
    Po cichutku przyznam, ze u mnie Wielki Wybuch, albo Precesja jak kto woli ;)... Ale to za jakiś czas... I co ciekawe, tkaniny też od Karoliny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpliwie czekam, aż pokażesz
      stawiam na batiki, dobrze stawiam?

      Usuń
    2. Nie, to nie batiki. Kupiłam kiedyś zestaw skuszona ochami na pewnym blogu. Jak dotarł i zobaczyłam w realu nieco mnie rozczarował, ale w końcu zdecydowałam się coś z niego wydobyć. Idzie dosyć przyzwoicie, nadal mam mieszane uczucia...

      Usuń
  5. Ten sierpień jest taki radosny, co najmniej jak maj ! Zaraziłaś mnie OBW. Mam na oku ( i mam nadzieję już w drodze) piękną kolekcję Coryn Lisy DeBee Schiller, w której jest taka jedna piękna tkanina w kwiaty.. Już się cieszę ! Ale także z niecierpliwością czekam na Twój czerwiec ! Serdeczności moc

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wiosenna ta makatka.Podoba mi się. Dużo zdrowia w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ogarniam OBW :-/ Przeraża mnie to, że mogę chapnąć materiał nie tam, gdzie potrzeba (nie ogarnę raportu!) i wyjdzie doopa blada.

    OdpowiedzUsuń