w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

9 lutego 2016

wnioski z niedzieli

1. Gdy jest coś na wyciągnięcie ręki, nie korzystam. 
Za mało obejrzałam, za mało zdjęć zrobiłam, za mało porozmawiałam.

2. W patchworku liczy się blady różowy i ludzie. 
I to mnie trochę przeraziło. Zainteresowanie ludźmi jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale żeby najbardziej podobało się to, co bladoróżowe, to już trochę mniej. Oczyma wyobraźni zamieniam kolorowe prace dziewczyn na bardziej różowe i wiem, że podobałyby mi się wtedy WSZYSTKIE, bez względu na technikę i temat. 

3. Z wniosku nr 2 wynika nr 3; nie wiem dokąd zmierzam, nie wiem, co mi się NAPRAWDĘ podoba, ani co bym chciała szyć.

26 komentarzy:

  1. Bladoróżowe??? Może Ci minie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, wywołam Cię na fejsie pod zdjęciami.
      raczej nie minie :D

      Usuń
  2. Asia, to Ty jesteś bardzo na czasie ;-) Wszak jednym z najmodniejszych kolorów na 2016 wg Pantone jest właśnie taki róż! Jakaś taka wrażliwość i nostalgia z tego różu płynie ;-) Jesteś poszukująca i jak dla mnie to jest ok :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestawienie na 2016 jest całkowicie "moje" :))
      http://webdesignledger.com/pantone-color-of-the-year-2016/
      szukam, szukam, gonię króliczka (Danka ma rację)

      Usuń
  3. Jo - jeśli w bladym różu na wystawie podobałyBY ci się wszystkie prace, to nie jest z tobą tak źle, jak piszesz, bo to znaczy że ... NIEKTÓRE podobały ci się takie, jakie są. A to już świadczy o bardzo wyrobionym smaku!!! Z drugiej strony, najtrudniej jest w tym bogatym, szmacianym świecie znaleźć cos dla siebie: najłatwiej powiedzieć, czego się nie chce albo nie lubi. Ale młódka jesteś! (także szmaciana) Masz czas i możliwości, żeby próbować!!! Trzymam paluchy, abyś znalazła szybko, choć... naprawdę chcesz tego króliczka??? Duża buźka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę :D
      lubię skakać z kwiatka na kwiatek :D

      buźka!

      Usuń
  4. Wniosek 4 : trzeba jeść dużo kiwi - któraś z dziewczyn mówiła (jeśli czegoś nie pomieszałam), że skórki od kiwi farbują tkaniny na bladoróżowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, mam jeść, żeby się zaróżowić na blado? :D

      Usuń
    2. dobrze, że nie lubię awokado ;)

      Usuń
    3. Ostatnio ugotowałam sobie rzodkiewki, co były już lekko sparciałe (rada koleżanki) - były bardzo smaczne, szczególnie z majonezem! (Uwielbiam). Ale to nie o tym: woda PO rzodkiewkach miała cudowny kolor starego różu! Ale nie pastel - całkiem intensywny odcień! Odruchowo wylałam, ale powtórzę eksperyment - może da się tym ufarbować bawełnę? Albo lepiej satynę? (z lekkim połyskiem... mmmmm) pewnie się zrobi pastel, ale co tam!

      Usuń
  5. Przynajmniej wyciągnęłaś wnioski :) Ja jeszcze nie zdążyłam i jestem w zawieszeniu. Przepakowałam torbę i wyjechałam na kilka dni. Jak wrócę przemyślę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Psiakość ! Czemu mnie tam, nie było???? ( Tzn wiem, czemu, ale żaaaal ! ) Ale bladoróżowy??? Niee..
    Duża buźka :D
    P.S. Co do ludzi się zgadzam. Tam też by mnie interesowali bardzo- oczywiście ci szyjący :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bladoróżowy dla Ciebie też! Zwróciłaś uwagę na te same prace. You and me!

      Mnie też żal, że Cię nie było. Zrobiłybyśmy wspólny obchód.

      Usuń
  7. Och, ja jadę na wystawę dopiero jutro, szkoda, że na otwarciu mnie nie było, ale lepiej późno, niż wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś usprawiedliwiona. Gratulacje :D

      Usuń
  8. A to musi się wszystko podobać? Choć osobiście nie kryję sympatii wobec różu, bladego też.
    Wystawy zazdroszczę, nawet z niedosytem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musi, ale głupio, gdy podoba się tylko różowe ;)
      z każdym dniem doceniam bardziej, że mogłam tam być, rozumiem zazdrość, też bym zazdrościła

      Usuń
    2. Jo właśnie doczytałam - wiesz jaki kolor jest tym właściwym na ten rok wg Pantone ???? REose Quartz i Serenity Oba tak szalenie pastelowe , jaśniutkie róz i błękit przenikające się ??? Straszne :(

      Usuń
    3. Errata : Rose Quartz

      Usuń
    4. wiem, wiem, prawie jak z mojej drugiej żony
      bardzo mi się podobają

      Usuń