w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

27 marca 2016

Ignacy ogłasza wyniki.

Baby quilt uszyłam z próbnika ze Sweetcraft.

Podziwiam Waszą inwencję. Uśmiałam się serdecznie. 
Zdjęcie z imieniem było łatwiejsze do odczytania po odwróceniu go do góry nogami. 
Dwie osoby podały mój prawidłowy wiek.

Dziewczyny, oto Wy:
Mój syn wylosował 3 trefl, czyli Kamilę :)
Tato wylosował 4 trefl - Ewaszyje :)

 A mama 10 trelf, czyli Wiesię :)

Dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam Was świątecznie. 


ps. post pisany na telefonie, może nie wyglądać

13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz cos wygralam :-) :-) :-)
    Dzieki Tata za szczesliwa lapke :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No o dorównałaś mi w statystykach :-) Gratuluję!

      Usuń
  2. Jo - świetny konkursik wymyśliłaś, też uśmiałam się czytając odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula :)). Impuls chwili.

      Usuń
  3. Dziewczynom gratuluję :-) I organizatorce :-) Quilt śliczny a Ignaś cudny! A za karty w koty moja bratanica dałaby się pokroić ;-) I oto jest pomysł na dzień dziecka (bo na komunie to chyba nie wypada...). Wesołych Świąt Asiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że blogger dubluje czasem komentarze to zniosę, ale trzeci raz i to z kilkugodzinnym opóźnieniem? Usunęłam balas ;-)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesię Mama wylosowała? Czyli mnie? Nie wierzę w swoje szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i miłego świętowania!
    Dla Ignacego uściski szczególne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie dziękuję za super konkurs i za szczęśliwe dla mnie losowanie. Swoją drogą nie wiedziałam, że taka ładna ze mnie Kocica :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanno :) Bez zawiści i zazdrości gratuluję szczęściarzom wylosowanym przez Twoją Rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń