w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

8 kwietnia 2016

Praha, SPP i trochę nagości

1 kwietnia, w miejscu patchworkowo znamiennym, bo na 10-tej wystawie patchworku w Pradze, zapisałam się do Stowarzyszenia Polskiego Patchworku. Mam numer 19! Bez wykrzyknika.

O Pradze można poczytać na kilku blogach. Dorzucę od siebie tylko dwa nazwiska: Jana Haklova, której młodzieżowe paseczki podbiły moje serce (m. in. te klik) oraz Klaus Jurgen Hohmann (tu można podglądać Klausa). Jego prace zrobiły na mnie takie wrażenie, że Go zaczepiłam, potem odczepić się nie mogłam, a na koniec z wrażenia rozbolała mnie głowa. I mam niedosyt. Za mało się napatrzyłam. 
Nic nie stracę jeśli wyznam, że przykuła mój wzrok wagina (lewy górny róg ramy) i to był początek mojego najdłuższego przystanku w zwiedzaniu wystawy.

Wracając do SPP, stowarzyszenie organizuje konkurs "Koła, kółka, kółeczka". Pełna informacja nt. konkursu jest na FB. Gdyby ktoś nie miał tam konta, a chciałby wiedzieć, co trzeba uszyć i jak atrakcyjne nagrody czekają na autorów 5 najlepszych prac, proszę o kontakt. 

To tyle, wracam do pikowania narzuty, a potem koooooooołeczka.


9 komentarzy:

  1. Ja też chce się zapiać do Stowarzyszenia! Tylko formularza oficjalnego brak! Patchwork z waginą! Dużo straciłam widzę. Będę musiała sama uszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, karta zgłoszenia będzie za chwilę na stronie.
      Wagina była prześliczna.

      Usuń
  2. Dlatego w nagłych przypadkach zawsze trzeba mieć lusterko w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórzę się, z ogromnym zainteresowaniem czytam Wasze relacje, każda co innego zapamiętała, każdą co innego zachwyciło! Trochę mi szkoda, że nie byłam, ale jak to w życiu, są sprawy ważne i ważniejsze.
    A co do zapisania się, to ja jeszcze nie wiem czy chcę i co istotniejsze - czy chciano by mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już się namyślisz...
      chyba patchworki szyjesz, nie? ;)

      Usuń
  4. Hi Johanna !
    We had such a great talk in Prague, I'll remember it for a long time!! I hope I was able to answer all your questions. Feel free to ask if you want to know more. It felt so good to talk to someone really interested in my work and my thoughts. Perhaps you now her, concering the vagina in my ARTQuilt "Danae" I was inspired my female artist Georgia O'Keeffe and her erotic way seeing things she painted.
    Hope to hear from you in the future,
    Klaus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaus, I'm glad you here!
      In Prague I had regretted that I did not know German. I wanted to know what is written under mythical series.
      I wish I could watch them (all) again and again.
      I remember what you promised me :D
      Will be in touch.
      I would like to!

      Usuń