w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

5 czerwca 2016

ale za to niedziela...

Ramon Casas, Tired


Podejrzewałam, że po 6 dniach pracy zostaną ze mnie wytłoczyny. Prognozę potwierdzam. Nie mam chęci na nic, prostą torbę zszywam w ratach, a wszystko rozwleczone... Wybrałam suwak, trzy godziny przerwy, zmieniłam stopkę, poszłam przekąsić, itd.

Moja rada dot. szycia toreb - flizelina 80 g robi fajny pancerzyk, tzn. bawełna dostaje dobry kształt i nie wisi smętnie jak ścierka.

A wracając do nastroju. Normalnie almost blue.


10 komentarzy:

  1. Torba za mną chodzi, bo muszę japońskie lny zagospodarować. gdzie jest ta fliselina 80 g? Coś więcej pokażesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, już daję namiar. Torbę pokażę.
      Stoklasa http://www.stoklasa.pl/termowloknina-novopast-0-9x1m-do-naprasowania-x11701, po rozwinięciu "ząbka" wyświetlają się gramatury.

      Usuń
  2. Wyłączyłam się z życia, nadrabiam zaległości. Chat Baker idealny. Przesłucham.

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi ,uwielbiam twoje poczucie humoru :D
    Czasami tak bywa,jutro będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. już za parę dni, za dni parę... :*

      Usuń
    2. Si seniora!!! :D
      Cieszymy się, moja maszyna i ja ;)

      Usuń
    3. ale ja będę tylko patrzeć :D

      Usuń