w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

20 czerwca 2016

przekomarzam się

Rozebrałam na czynniki poprzedni wpis i doszłam do wniosku, że na aurę radości złożyły się wyrazy: 
piękny, kolorowe, mili, dostałam w prezencie, pięknego, mam chęć, spodobała, było mi miło, jeszcze milej mi było, zaakceptowali, lepsze . Mogą być ściągawką do pozytywnych wpisów ;).

Ciekawa jestem, czy zrównoważą informację, że się ociupinę martwię, bo rzęsy mi wypadają.

Ale generalnie nastrój mam bardzo dobry.
Ściskam!

PS
piękny top zszyłam (mojszy)
rozmiar 172 x 204

7 komentarzy:

  1. Bez zdjecia "uszyłam" się nie liczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa się liczą, słowa!
      zdjęcia nie ma, ale można zaśpiewać "u-szyy-łaam, oo-o-o" (na melodię https://www.youtube.com/watch?v=pPtY-EfqbvU

      Usuń
  2. Caluśki top??? No no no !! Ja też dopraszam się fotki !!!! Pęknę z ciekawości !!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Caluśki top??? No no no !! Ja też dopraszam się fotki !!!! Pęknę z ciekawości !!

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwyklak, kwadraty 10" z layer cake rodzielone gładkim

      Usuń
  4. Cieszę się że ktoś też ma dobry nastrój .
    PS Przydałoby się jakieś zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez zdjęcia się nie liczy :P

    OdpowiedzUsuń