w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

18 czerwca 2016

sobota rozpoczęta o 6.30

Świat jest piękny, życie kolorowe, tylko niektórzy mili ludzie mieszkają za daleko.
Ale może w tym smak.


Rano pożegnałam gości. Nadejszła wiekopomna chwila, zawiesiłam na ścianie Bolesławiec (dostałam w prezencie wiertarkę - hip, hip, hurrrrra!). Umyję podłogę i rozkładam pięknego "lajerkejka". Mam chęć szyć dla siebie. 
Ale żeby nie było, że nic w tym tygodniu nie szyłam. Uszyłam dwie torby na lato nr 2 i 3 (nuuuudy) i tubę na reklamówki - klona mojej tuby. Rodzicom się spodobała i zachcieli mieć. Było mi miło :)).
A jeszcze milej mi było, gdy szykowałam taśmę bawełnianą do tuby, a mama powiedziała "Ty chyba wszystko masz. Nie masz czegoś? Co ci kupić?". Zaakceptowali, że wsiąkłam i mnie nie ma dla innych spraw. No trochę jestem. Wiadomo, o co chodzi.

A to Bolek na ścianie. Po lewej wisi przyczyna koloru tła talerzy, po prawej sajgon szyciowy - proszę pominąć.
Lepsze zdjęcia?
Może niedługo. Prawdopodobnie zakończę erę zdjęć z komórki. Kupiłam aparat.

21 komentarzy:

  1. Pięknie :)
    Goście wyjechali, ale ktoś dzwonił ;)
    Japonka piękna, Bolek boski, życioszycie super :)
    Ściskam i czekam na zdjęcia z nowej ery aparatowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak fajnie, że ktoś dzwonił, można było prace konkursowe oplotkować wzdłuż i wszerz :D
      Japonka niczego sobie ;), Bolka bardzo lubię, resztę przemilczę :)

      Stronę instrukcji przeczytałam, chyba szybciej ogarnę bez intstrukcji

      Usuń
  2. Gratuluję wiertarki. Jak wiesz, dziury to moja specjalność ;) Piękny ten Bolesławiec. Taka dobra energia jest w nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elu.
      Wiertarkę Ci mogę pożyczyć, jakby co. Nawet dziurę mogę wywiercić. Przeszłam chrzest bojowy.

      Usuń
    2. Ee, mój chłop ma wiertarkę. Na pewno wiertarkowy opdowiednik Janome Horizon :) Coś słabszego byłoby
      poniżej jego godności. Ale wiercić nie lubi.

      Usuń
    3. Ee, mój chłop ma wiertarkę. Na pewno wiertarkowy opdowiednik Janome Horizon :) Coś słabszego byłoby
      poniżej jego godności. Ale wiercić nie lubi.

      Usuń
    4. Ela, w takim razie lekko zazdroszczę. Moja wiertarka to odpowiednik janomki dla dzieci.
      No może trochę przesadziłam.

      Usuń
  3. Czyżby promieniejesz Jo? Wszystkie znaki na to wskazują :-) Pięknie :-D
    Ps. Tylko nie pisz, że to mi monitor promienieje, bo ja od 2 tygodni mobilnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, u mnie constans. Monitor Ci promienieje :D.

      Usuń
  4. Jak radośnie dziś u Ciebie! Aż mi trochę udzieliłaś :) Bolesławiec wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się podwójnie: z Bolesławca i udziału :)).

      Usuń
  5. Dobry nastrój Twój raduje mnię ! :D A Bolek pięknieje z czasem :D . Po prostu chyba mu trza przestrzeni było . Piękny jest :)
    Uściski . PS u mnie dziś słonecznie , rozkminiam pewien obraz w PP . Co z tego wyniknie , któż to wie ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On chyba musiał odleżeć swoje, nie tak prosto dostać się na salony ;).
      Czekam na Cię! wróć!
      Małej szyjesz?

      Usuń
    2. Koleżanka ma rację . Może powinnaś częściej wyjeżdżać??? Mam do dyspozycji - dla Ciebie :) - sobotę niedzielę 2-3.-7 lub weekend po 21.07. :) Nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc -" małej szyjesz?? " Ostatnie trzy dni NIC nie szyję . Chyba się zatarłam :(

      Usuń
    3. Koleżanka Małgosia znaczy :D :D :D ma rację :D

      Usuń
    4. Babciu, wnuczce szyjesz?
      Małgosiu, nie jestem w stanie nic jeszcze powiedzieć o lipcu. 29.07 jestem ostatni dzień w pracy. Ale na razie lipiec to niewiadoma. Mamy zakaz urlopowy.

      Usuń
  6. Dałyście mi do myślenia, że u mnie radośnie. Nowy wpis robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś, ale ja zapytam tutaj i to poważnie: może powinnaś częściej wyjeżdżać?

      Usuń
    2. nie każdy wyjazd jest dobry, nie każdy!

      powinnam

      Usuń
    3. Pewnie, że nie każdy :)
      "powinnaś" dobrze wybierać :)
      przekomarzam się...

      Usuń
    4. :D ładnie do mnie pijesz

      Usuń