w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

25 lipca 2016

z Tima Holtza, czyli na lato, nr 6

Prawie zrealizowałam lipcową rozpiskę. Jeszcze muszę uszyć saszetkę na portfel i przyczepić do dyndającego karabińczyka.
Wszystkie materiały można zobaczyć na stronie sklepu Fabric https://www.fabric.com/brands-and-designers/tim-holtz, a tylko część (czego nie rozumiem) u samego Tima Holtza http://timholtz.com/prod_cat/full-collection-1/.
Niepotrzebnie obejrzałam te ze sklepu, aż piszczę do nich.
Żadne tak na mnie nie działają.
Holtz grzebie mi w mózgu.

Do uszycia torby użyłam:
Expedition Multi
Top Shop Multi
Photo Card Multi
Cigarbox Multi
Royal Mail Neutral (kłaniam się nisko darczyńcy :*)
Wall Flower Warn Wallpaper (drugi raz się kłaniam)
Correspondence Taupe
Ticking Red
Ticking Blue
Game Pieces Neutral
Melange Neutral
French Script Neutral

Materiał zewnętrzny usztywniłam flizeliną 80 g i na wszelki wypadek przepikowałam nićmi Triana nr 0350. Zaczął się odklejać.
Wykorzystałam wykrój torby nr 1; zmieniłam marszczenie na kontrafałdy, które łatwiej było zmieścić pod stopką, dostosowałam wewnętrzną kieszeń do wielkości swojego telefonu, dodałam dwie przegrody na różności typu czyścik do okularów, tabletka od bólu głowy i doszyłam "smycz" na portfel, tworząc sobie iluzję ochrony. Portfel na smyczy nie jest portfelem biegającym po dnie wielkości 16 cm na 44 cm. Gdy szukam w swoich torbach pieniędzy (a większość z nich jest duża) zazwyczaj nanosekundy dzielą mnie od histerii "ukradli, zgubiłam". 

Koniec gadania.
Torba ma trochę zielonego :D i trochę niebieskiego, więc symbolicznie zgłaszam się do konkursu Małgosi z bloga Quilts My Way, czyli Hello Sunshine






18 komentarzy:

  1. Świetna pod każdym względem: i fason, i wielkość, i cudowne materiały :). Może jednak Tobie nie podoba się? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, podoba mi się bardzo :D
      :*

      Usuń
    2. No trudno, ale całkowicie rozumiem :)

      Usuń
    3. No trudno, ale całkowicie rozumiem :)

      Usuń
  2. Nie wiem co lepsze: torba czy opis jak powstawała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to taka specjalna torba na piwo ? Z opisu wynikało coś innego,ale zdjęcie mówi wszystko :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, do wyboru (czyt. pod ręką) miałam maślankę i piwo. Wybrałam piwo, bo każdy zna wielkość butelki, a maślanka maślance nierówna.

      Usuń
  4. Torba jest prześliczna i ten fason!!! Nigdy nie byłam do nich przekonana, ale w twoim wykonaniu i z tych tkanin wygląda wyśmmienicie, nosiłabym ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, lukola :))
      to jest babski fason z podobno męskich tkanin ;)

      Usuń
  5. Przepastna! Bardzo podoba mi się :) Myślę, że druga butelka + kocyk do posiedzenia też zmieściłyby się. A wtedy można gdzieś nad wodę się udać?

    OdpowiedzUsuń