w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

29 sierpnia 2016

Poduszka dla M. - Hello sunshine!

To moje trzecie zgłoszenie do konkursu Gosi Pawłowskiej (Hello Sunshine). 
Poduszka powstała przy okazji szycia na wystawę zielonogórską (informacje na stronie SPP). 

Od momentu kiedy M. poszedł do szkoły i go uświadomiono, każdego 29 września patrzy na mnie wymownie i przeciągle mówi "maaaamoo, a dzisiaj jest dzień chłopaka". Ja się wtedy uśmiecham. Wewnętrznie nawet śmieję. I mówię "wszystkiego najlepszego synku z okazji twojego święta". Robię przy tym maślane oczy. Dziecko jest zadowolone i patrzy na mnie z miłością, ciesząc się z samych życzeń. 
Dwa lata temu przy jednym z pierwszych wpisów na blogu zastanawiałam się, jak długo M. będzie chwytał moją dłoń. W te wakacje nastąpił przełom. Przestał. Wiem, że i tak długo to robił. Obserwowałam jego rówieśników. Ale kontaktu całkowicie nie zerwał, w zamian próbuje obejmować mnie w pasie. Gdyby był starszy, wyższy i niespokrewniony normalnie para gołąbków. Podejrzewam, że wyglądamy komicznie. W związku z tym, że bardziej jest już chłopcem niż bezpłciowym dzieckiem, dostanie prezent na dzień chłopaka. Wszyłam wypustkę, którą sam sobie wybrał, gdy zapytałam, co chciałby, bym mu kupiła w sklepie Kiltowo (wpadliśmy na otwarcie stacjonarnego).

Poduszkę zgłaszam do kategorii modern. 
Jeszcze przez dwa dni można zgłaszać prace.



21 komentarzy:

  1. Świetna poduszka, bardzo chłopięca, widać i czuć, że szyta z wielką miłością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie z pietyzmem ;)
      dziękuję, Wiolu :)

      Usuń
  2. Jo, świetna ta poducha! Bardzo mi się podoba. Męska! W sam raz dla chłopaka, który chce być mężczyzną-oparciem dla swojej matki :-) Cudowny ten Twój Syn. Gdyby On tak po prostu przestał chwytać Cię za rękę, to byłby smutne. Ale Ty Kochana zyskałaś nową jakość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak. Masz rację. To jest bardzo ciekawe doświadczenie, gdy dziecko rezygnuje z ręki, talia jest w niewłaściwym miejscu, za to zapięcie stanika idealnie pasuje, by się za nie złapać. ;) Wiem, że masz szansę doświadczyć :D.

      Dziękuję :*

      Usuń
    2. Łahaha no nieźle ;-) Fakt mam szansę za kilka lat, choć mój Młody wciąż czepia się stanika, a czasem i zawartości ;-) Znaczy chyba wspomina ;-)

      Usuń
    3. Łahaha no nieźle ;-) Fakt mam szansę za kilka lat, choć mój Młody wciąż czepia się stanika, a czasem i zawartości ;-) Znaczy chyba wspomina ;-)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba. Niby zwykłe trójkąty, ale ich układ nadaje poduszce bardzo nowoczesny charakter !!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna.Chopieca, by nie powiedziec...meska..powodzenia w konkursie.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, BARDZO świetna. Może tego nie widać, ale lubię taką prostotę.
    Udało Ci się uchwycić coś, co zwykle jest nie do uchwycenia - dostrzegłaś kiedy był ostatni raz. Tyle takich chwil w życiu mija bezpowrotnie i zwykle nie pamiętamy tego. Nie pamiętam kiedy wyjęłam ostatni raz Synka z kąpieli i otulałam ręcznikiem, kiedy ostatni raz wdrapał się na kolana, kiedy ostatni raz szliśmy i trzymałam jego dłoń w swojej. Takich chwil w życiu jest mnóstwo, zawsze kiedyś jest ostatni raz, a my po prostu nie pamiętamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że lepiej czasami nie pamiętać, mniejszy żal...
      to chyba nie jest dobry kierunek czekać na koniec
      ja chyba faktycznie jestem pesymistką

      dziękuję, Małgosiu :*

      Usuń
  6. Świetna poducha, taka męska ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna poducha, taka męska ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już pisałam na FB bardzo nam się ta poducha podoba! Piszę "nam" bo ja uwielbiam taką asymetrię, choć mi samej zawsze wyjdzie nie wiadomo kiedy symetrycznie :), a mój M. bardziej woli patchwork tradycyjny a ta poduszka bardzo go zauroczyła :)
    Świetna kompozycja!
    Pozdrawiam(y)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się domyśliłam, że nie chodzi o raczkującego, tylko o drugą połowę :))
      dziękuję podwójnie i pozdrawiam podwójnie :)

      Usuń