w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

21 sierpnia 2016

zgaduj-zgadula


6 komentarzy:

  1. Prawidłowa odpowiedź.
    Spodziewaj się (bruneta wieczorową porą).
    Przyjedziesz na wystawę do Zielonej? To nie będę wysyłać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He! Lubię Lublin :) Mam plan przyjechać na wystawę!

      Usuń
  2. Asiu, a Ty jesteś w Lublinie czy byłaś? I się nie odezwałaś... ;) Straciłam swój stary telefon i nie ma do Ciebie numeru. Wyślij jakiegoś smsa :) Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odezwałam się z premedytacją, wpadłam z Miśkiem tylko do muzeum i wypadłam. Przyjechaliśmy specjalnie na jedną wystawę. Ale w drodze myślałam o Tobie, że ciut, ciut i prawie już. Liczy się? :D

      Usuń
    2. Liczy się, liczy :) Ale wyślij jakiegoś smsa żebym miała znów do Ciebie kontakt. A nasz czwarty chłopaczek też Michałek.

      Usuń