w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

4 września 2016

"co słonko widziało" - Birmingham

Michiyo Fukumoto - Shining winter
z galerii prac dalekiego Wschodu
Zwycięzca w kategorii praca zbiorowa

Jill Cooper - Lacecap Hydrangea
kategoria Mini Quilts
Jan Whitehouse i Sandy Chandler - Rule Britannia
kategoria Two persons


Mary Mayne - Needles and Threads
kategoria Pictorial Quilts


wystawca Beth Studley
Diane K Bird - A Mine is Forever
z galerii SAQA (Studio Art Quilt Associates)



Wendy L Bucey - Angel of Silver
z galerii SAQA


prawdopodobnie praca Bonnie J Smith
z galerii SAQA



Sylvia Paul - Magazine

Rosie James - The stitchers

Louise Baldwin
Hilary Beattie - Now you see - Summer
Hilary Beattie - Now you don't - Winter
Annie Lancaster
Quilterki z Yorkshire uczciły 200 rocznicę urodzin Emily Bronte konkursem. Myślą przewodnią dla małych quiltów był cytat z Jane Eyre: "...a certain little drawer, full of splendid shreds of silk and satin".
Liz Jones
III miejsce w kategorii Pictorial Quilts

Janine Pound - Namib Desert Road
kategoria Pictorial Quilts


wszędzie kwiatki, morze kwiatków
i ręka mojej współspaczki Hani :)

Rosół wzywa, opiszę zdjęcia  p o t e m, tzn. kiedyś.

PS
dawno po rosole
zdjęcia opisane, czasami brak tytułu pracy bądź nazwy galerii
ni ma i nie będzie, nie wszystko pstryknęłam

7 komentarzy:

  1. Jest się czym zachwycać.Co jeden to piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno mi było wybrać kilka z dziewięciuset zdjęć

      Usuń
  2. Jest się czym zachwycać.Co jeden to piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem już co mi się najbardziej podoba. Przeglądam zdjęcia na flickrze i głównie oglądam pod kątem "co byłabym w stanie uszyć" (pod kątem moich umiejętności i estetyki, która mi odpowiada). Wrzucam te fotki do folderu na pintereście i jest to zbiór, który mnie zadziwia :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze zdjęć byłoby mi trudno wybierać, ale pamiętam, co podobało mi się na żywo i takie właśnie tu pokazałam
      nie wszystkie
      może jeszcze kilka razy wrzucę coś dla oka, lepiej się je ogląda w małych dawkach

      Usuń
  4. Piękne quilty pokazałaś ... Wyobrażam sobie Wasz zawrót głowy gdy są one , takie cuda, na wyciągnięcie ręki , tuż przed nosem :)
    zachwyciły mnie szczególnie srebrny anioł i zwycięzca w kat praca zbiorowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że utrwaliłam chociaż tak
      niestety, gdy są na wyciągnięcie ręki, za mało się je ogląda

      Usuń