w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

2 października 2016

po

"... niech twój rączy życia koń
czuje wielkich rzeczy woń ..."

Melancholijnie, bo po wystawie.
Tzn. oglądać można do końca roku, ale jakiś rozdział zamknięty dla mnie na amen.

Ta piosenka (uwielbiam) kojarzy mi się z radiem zachód, radio zachód kojarzy mi się z moim przyjazdem "tutaj" oraz z Zieloną Górą. Zielona Góra kojarzy mi się m. in. z moimi dziewczynami. A teraz dokleiły się do ZG migawki z piątku, soboty i dzisiaj.

Dziękuję wszystkim, którzy z nami byli.
Mam Was pod powiekami.

13 komentarzy:

  1. Nie! w trakcie :) Przecież trwa, czy ja o czymś znów nie wiem i przyjadę na darmo? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już będzie inny rozdział :)

      Usuń
  2. Piękna piosenka, nigdy jej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radio zachód pamięta o lokalnych artystach, Lóóstra są z Zielonej Góry :)

      Usuń
  3. zaraz ci poszukam następną robotę:) Twoje teksty są bezcenne - JO:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje pisanie . <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Zielona Góra też jest już wspomnieniem. Czas szybko biegnie nie pozwalając oglądać się za siebie, ale nie tylko pod powiekami ale również w sercu pozostało miłe wspomnienie, słowa i uśmiechy - to coś bezcennego. Dziękuję i serdeczności posyłam :)

    OdpowiedzUsuń