w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

1 listopada 2016

makówki po raz drugi

Szyjąc "Porządek i chaos" nie miałam w planach poduszki. Po zrobieniu kanapki okazało się, że uszyłam za mały spód, musiałam dociąć top. I ten numer powtarza mi się dość często. Chyba sknerstwo wychodzi, żal mi pięciu centymetrów materiału. Wszystko kroję na styk. 
Z odciętych pasów wyprułam wszystkie kawałki i zszyłam małe bloki. Było to chyba w czerwcu ubiegłego roku. Dziś finał.
Wypikowałam pojedyncze "makówki". I okazuje się, że to jak jazda na rowerze. Tyle godzin spędzonych wcześniej na pikowaniu jednego wzoru nie poszło w niepamięć.

Poduszka od środka.
Prawa strona pod maszyną.
Całość.

Nie wiem, co ja sobie myślałam, wybierając do szycia wściekły róż. 
Brrr.



16 komentarzy:

  1. Myślałaś,że są tacy, którzy lubią :-) Piękna poducha :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję
      ja wciąż nieprzekonana, ale w sumie nie dla mnie, więc nie musi mi się podobać

      Usuń
  3. Nie Tobie miał się podobać, tylko koleżance. I tak się stało, więc wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majciany lepszy jak wściekły? Bardzo fajna poduszka. Lubię takie zestawienie - "wściekły" róż i szary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. majciany najlepszy na wszystko, i na gacie, i na resztę

      Usuń
  5. U Ciebie z różem jak u mnie z niebieskim :D Narzekamy narzekamy a i tak szyjemy w końcu :D
    BArdzo fajna poduszka wyszła , czego się czepia ??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj, czepia się, bo całe życie mnie się czepiali i chyba w chory nawyk weszło

      Usuń
  6. Hmmm...
    I widzisz jak to jest - jak róż to tylko wściekły. Nie ma rady...
    No dobra... wiesz, że chorobę zwykle da się wyleczyć? Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż różem (rozumiem bo jak szyłam narzute dla siostry to mnie odrzucało) ale makówki wyszły pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam do różu nic nie mam, a z szarym mniam. Natomiast te makówki... zazdraszczam...:) ps. zawsze się dziwię, że dziewczyny mają takie duże zapasy spodu i wypełnienia po zrobieniu kanapki... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? :D
      z szarym lubię wszystko
      nawet te kolory, które mnie drażnią

      Usuń