w razie potrzeby:
johodoings@gmail.com

19 listopada 2016

Świąteczne sudoku.

Jestem szybka jak Biedronka. U mnie też już święta. 
Nie miałam w planach szycia ze świątecznych tkanin. Miałam jednak nadmiar jasnych kwadratów, nacięłam ich za dużo do innego projektu. I w ten sposób powstał obrus. Materiały podarowała mi Mania, to już czwarty patchwork, który powstał m. in. dzięki Jej szmatkom. A w sumie piąty. Bo kawałeczki są też w zimowym drzewie Małgosi (tu zajrzyjcie).
Na tło użyłam materiału ze sklepu Kiltowo, nr katalogowy 9018. Bardzo lubię ten kolor. Jest idealny dla alergików chorujących na śnieżną biel. Obrus ma wymiary 84 na 84 (cm).
Kwadraty ułożone wg zasady sudoku. Taki klucz przyszedł mi do głowy.
Hoł, hoł, hoł!




13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny obrus. Imponująca kolekcja świątecznych tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Kauflandu nie wyprzedziłaś! Ani mnie ;-) :-P
    Co nie zmienia faktu, że obrus REWELA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na wsi tylko biedra ;)
      dzięki, Monia!

      Usuń
  3. Już pisałam na FB ,że bardzo pięknie wyszedł , bardzo podoba mi się to oszczędne pikowanie, które pięknie podkreśla Twoje sudoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo jest ciut lepiej, coś mi się w nim gryzie, ale jeszcze nie wiem co

      Usuń
  4. Niby świąteczny, a nie męczy ;) bardzo ładny! super pikowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie obrusy :) Też mam z śnieżną bielą kłopot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam swoje początki i zdziwienie "obrus? patchworkowy? z ociepliną?" :D

      Usuń
  6. Śliczny obrus, już na FB podziwiałam ale i tu zajrzałam, wprawdzie pierwszy raz chyba trafiłam, jak to mówią, po nitce do....obrusa.
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń